Wat een enthousiaste blije blog! Die hoeft zeker niet korter!
Top dat jij oude LUEK leest, is inspiratie voor mij, niet dat ik die tekort kom, maar he, meer van boeken te wensen hebben, helemaal niet erg.
Vrijstaat heb ik dan nu toch maar gereserveerd bibliotheek, kleine wachtrij, niet erg, heb nog genoeg liggen 🤭
Boeken van Gruber wil ik ook nog een keer lezen 😅😅🙈🙈 in het Duits, ik wil eerst een echt makkelijke in het Duits proberen. Zou leuke oefening zijn voor mij, heb Duits VWO examen gedaan. Alleen ik heb verre van een talenknobbel 😇
Ik heb bewust voor gekozen niet opgeven lezers jury, HTP. Ik heb er een aantal al van gelezen en stelje voor dat ik er dan 1 krijg die ik ook nog niet veel aan vond. Nee, dan lees ik ze wanneer het mij uitkomt.
Zelf wordt ik blij van het lezen en samenlezen met mensen hier van Hebban van meerdere genres. Ik ben makkelijk te strikken 🤣 Valt me niet altijd mee. De Engelse boeken bij Booker shortlist bij Karin Marcellina vind ik best pittig. Goede oefening dus. Zag dat er veel berichten staan, na werkdag. Hmm zo jammer dat werk…. Schopt mijn leestijd in de war. Maar ja, brood op de plank.