Behalve Kogelbrief heb ik ze allemaal gelezen. Ik vind het heel moeilijk om een favoriet te kiezen Marion Pauw valt in ieder geval af (dertien in een dozijn wat mij betreft). De andere drie mogen allemaal winnen, maar zijn niet met elkaar te vergelijken. Die van OldeHeuvelt vond ik geweldig; ik houd van horror en deze was écht heel eng. Berg vond ik ook erg goed (in zijn soort), ik kan bijna niet wachten op het derde deel van de Mergellandmoorden. Het boek van Passchier vond ik juist qua originaliteit weer heel goed, net wat minder spannend.
Nu snel Kogelbrief van Bobby Lammers lezen, misschien wordt dat wel mijn favoriet, maar als ik jullie reacties lees weinig kans.