GuyD Van deze vijf heb ik alleen Kogelbrief en De val van Tammy Davidson gelezen, beide vond ik goed voor drie sterren. De laatste van Olde Heuvelt ga ik dit jaar nog wel lezen, maar dat zal zo goed als zeker gebeuren als de winnaar van de GS 2026 bekend is. Een uitgesproken favoriet kan ik dus niet noemen, maar ik voorspel dat Lex Passchier er weleens met de eer vandoor kan gaan. Zijn boek wordt over het algemeen behoorlijk goed gewaardeeerd, in ieder geval hoger dan ik heb gedaan.