Greet Braem @Marvin O. Ik heb jouw lijst namen even verwijderd, het is de bedoeling dat iedereen per reactie één naam noemt ;-) Ik was die info eerst vergeten in de tekst van het topic, maar je was sneller dan de wind met reageren, haha. Ik heb je reactie wel gekopieerd, ik kan ze je sturen mocht je dat willen.
Marvin O. Greet Braem Ik heb mijn lijst nog. Dus als er na mij geen vier mensen meer reageren, kan ik nooit meer namen toevoegen 😭 Dan begin ik gewoon bij deze: BB: Benny Baudewijns (BE)
Greet Braem Marvin O. Hé, waar blijf je nou, ondertussen al tientallen reacties gepasseerd 😂 Je weet toch dat het forum voorrang heeft op werken hé 😁
Kitty Leuk, ik was er zelf de afgelopen dagen ook mee bezig. Dit heb ik nog gevonden (en ik heb er nog meer, maar Greet is streng….) en ik zoek nog steeds verder. NN: Nelleke Noordervliet Literatuur en onbekend voor mij!
Greet Braem Kitty Ik ken haar ook alleen van naam. Had ik al gezegd dat je van iedereen die je noemt een boek moet lezen? Of nee wacht, dat is een grapje 😂
Marleen Kitty Er was een tijd (klinkt als een sprookje ) dat ik lid was van een leesclub die 1x per maand een boek las. Toen heb ik Snijpunt en Wij kunnen dit Van Nelleke Noordervliet gelezen. Ze staan zelfs nog met aantekeningen in de kast!
Aventura Ron Rash (USA)! Schreef onder ander Serena, staat als LUEK in mijn kast te wachten. En ik weet er nog één maar nu moet ik wachten tot er mensen na mij gaan reageren 😋
Greet Braem Aventura Lang geleden werd dat boek een tijdlang vaak genoemd op Hebban, heb alleen geen idee meer waarom.
Aventura Greet Braem Ja klopt, toen waren er mensen heel enthousiast over en op basis daarvan heb ik het aangeschaft, maar nog steeds niet gelezen 😏
La vida es bella MM: Matthijs Meeuwsen Ik las Een slijmzoen voor je oma voor de categorie zeedieren. Het is een leuk informatief jeugdboek.
Greet Braem La vida es bella Ik wilde al zeggen dat ik die man niet ken, maar gelukkig noemde je het boek, dat heb ik in het kader van de GV100 geluisterd.
La vida es bella Greet Braem ik weet dat je ook een hart voor jeugdboeken hebt 😍 maar dit boek zou ik niet luisteren: zulke mooie tekeningen!
Greet Braem La vida es bella Kan ik me voorstellen, maar ik heb vorig jaar alles wat ik kon luisteren geluisterd, dan gingen die boeken niet af van mijn 'tijd voor lettertjeslezen'.
Greet Braem Gerrie van den Berg Toneelschrijver, doet geen enkel belletje rinkelen. Heeft wel een aantal boeken met mooie, kleurrijke covers, zie ik.
Gerrie van den Berg Greet Braem Op hoop van zegen is toch echt wel een klassieker in Nederland. Was eigenlijk verplichte kost op school. De vis wordt duur betaalt komt uit dit toneelstuk. Meerdere malen verfilmd en gebruikt voor toneelopvoeringen.
André Gerrie van den Berg Ik lees nu 'Draaischijf' van Lanoye en daar kwam deze ook ter sprake als optie voor een theater productie.
Eline H. Ik keek in mijn boekenkast en zag daar direct Anne Applebaum staan, maar de AA is al ingevuld. Dus ik heb nog even nagedacht en kwam uit bij Inge Ipenburg! Ik heb een paar van haar thrillers gelzen.
Greet Braem Eline H. Ik heb ze er allebei ingezet, het lijkt mij helemaal geen probleem om meerdere namen bij de letters te hebben. Zo steken we wellicht nog wat op, een extra tip is nooit verkeerd.
Lisette Hermens Greet Braem Ik moet deel 2 ook nog lezen. Moet ik binnenkort dan maar gaan doen! Hoewel ik dat de laatste tijd al van meer boeken heb gezegd 🙈
Greet Braem Lisette Hermens Haha, hier ging het een tijdlang heel goed, had ik de indruk, maar plots heb ik wel twintig boeken die eigenlijk allemaal nu meteen moeten 😂🙈
Greet Braem Wouter (Crew) Wat leuk dat de eerste reactie voor de AA is. En haar Kleine gelukjes was zo leuk!