HRC (Hebban reading Challenge) , LEWA (Lees eens wat anders) en LUEK (lees uit eigen kast) , allemaal leuke Hebban termen , maar er zou er 1 moeten zijn voor vertraagde leeswerk of Dip ! (een VLOD 😜 )
Een echte dip is het niet , want ik lees wel, maar ook vaak weer niet. Kan niet echt het boekje de schuld geven , ik heb gewoon veel activiteiten die lopen te dringen in de wachtrij.
Momenteel bezig aan een boek van 700 bladzijden en het duurt al langer dan ik van mezelf gewend ben, Ik zou volgens de HRC-Gemiddelde van de afgelopen jaren al 16 boeken uit moeten hebben , maar zit pas op 13, niet onoverkomelijk maar ik betreur het zeer . Die lekkere Flow is belangrijk voor me ...een bewijs dat ik zonder PC of Mobiel kan, maar juist deze twee winnen terrein. Zit veel achter Netflix en de Chess.com app en veel vermoeidheid de laatste tijd terwijl ik superslecht slaap.
De zonnige momentjes spendeer ik ook graag in de tuin en pak dan altijd even een hoofdstukje mee , maar de Ezzulia uitdaging ga ik deze maand niet redden , ik heb deze hele maand geen enkel boek uitgekregen en we zitten al op dag 25. Mijn boek is net zo`n beetje op de helft . Daarom ben ik blij dat ik de Mei challenge al af heb kunnen zeggen , want ik wil op mijn gemakje zonder haastgevoel mijn boek uitkrijgen.
Nogmaals, 13 van de 16 is geen ramp en makkelijk in te halen met dunne boekjes, zoals twee boekenweekgeschenken die ik nog heb liggen en ik regel wel weer een Cadfael...dus het komt vast goed ...maar na mijn huidige boek van 700 bladzijden wacht ook nog een boek van 900 bladzijden waar ik al snel aan wil beginnen , dus de 3 boeken tekort gaan er wel meer worden!
Ik reageer niet meer zo vaak op Posts , maak ook minder blogs , maar lees nog wel posts of blogs. Ben ook een beetje aftasten wat wel en niet kan met een blog. Een review hoort in de reviewsectie van de Website , en nutteloos gebrabbel zit ook niet iedereen op te wachten ! Een topic runnen als fabulous feelgood , Wad Woorden Willen of de SciFi blog zou kunnen maar de genres hebben al een eigen blog. En waar moet ik het over hebben , ik heb bijvoorbeeld geen Inside Information over welke boeken nieuw op de markt zijn of aan te prijzen. En blogs maken leek me juist zo leuk. Sta altijd open voor ideeen natuurlijk !
Verder kamp ik met een medisch dingetje en slaap ik ook nog eens slecht, heel slecht !
Ik ben dus niet geheel uit de Picture maar minder actief , terwijl ik er wel wil zijn, dus Blogs aanraden ? graag !
moet wel iets zijn wat ik graag doe of lees , maar dat zie ik wel.
beschouw deze blog maar als een update.
CBP Mario
Lezer van fantasy /scifi/thrillers/detectives en YA
Striptekenaar en Schaker