Gisteren ben ik begonnen in Alles wat blijft van Roberta Recchia. Dit boek is mij vorig jaar aangeraden tijdens de Ezzulia uitdaging die ik toen heb gehost en ik zag deze op de lijst staan voor de favorieten uitdaging. Weer 2 vliegen in 1 klap, dus. Ik heb gisteren 28% gelezen, dus ik kan stellen dat ik er helemaal in zit. Het voelt beklemmend, maar ik wil zo graag verder lezen. Als deze uit is, ga ik weer starten met een WO II boek, want we naderen 4 en 5 mei. Dat zal De schaduw van verzet van Arianna Saffier worden. Ook deze staat op de favorieten lijst.