Alles is Literatuur Het nieuwe maandboek is een echte klassieker, hij heeft een hoge naamsbekendheid; wie las hem nog niet? Dan is dit het moment mee te lezen met De avonturen van Huckleberry Finn - Mark Twain. Dit boek staat, niet helemaal toevallig, ook op de agenda van Boekgenoten, de planning daar is niet helemaal in beton gegoten, maar wij kunnen wel door met onze agenda. Lezen jullie mee? Begin juni gaan we het boek bespreken. Niet in een leesclubvorm, maar in een vrije setting waarin een ieder kan vragen, reageren en vul maar in. Alvast heel veel leesplezier!
Maddy Alles is Literatuur hij staat nog ongelezen in mijn boekenkast dus een mooie reden om hem nu eens te gaan lezen.
Evelien Walravens Lang geleden las ik dit boek al eens. Het was de bedoeling om het nu te herlezen maar dat gaat helaas nu niet lukken… Maar ik volg!
ine Ik las het in december2024, omdat ik James van Percival Everett wou lezen. Dat boek is een hervertelling van HF en daarom heb ik toen eerst HF gelezen. Ik zal het niet herlezen, maar ga jullie wel volgen hier.
Arthur Kort geleden uitgelezen als voorbereiding op het Boekgenoten-topic, inmiddels ben ik James aan het lezen. De bespreking van beide boeken was een leuke aanleiding om deze klassieker eens te lezen. Ik heb het gedownload van de site van DBNL
FamkeLaLiseuse Ik ga meelezen, net als Arthur ter voorbereiding op de aanstaande Boekgenoten. Even deep dive 🤿 in mn boekenkast want daar moet nog een (Engelstalige) pocket rondzwerven. Zin in deze klassieker!
Nina Ik doe ook mee met de bespreking. Ik heb gisteren het boek uitgelezen en vandaag begonnen met James.
Marianne van de Boeken Onlangs Huckleberry Finn gelezen en daarna James. Ik moet eerlijk bekennen dat James me beter beviel van Huckleberry. Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden. Ik ga in ieder geval ook volgen.