GuyD Met een beetje geluk krijg je er ook nog een cuberdonoorlog bovenop. Altijd goed voor het toerisme 😂
Er bestaat ondertussen trouwens ook cuberdonsiroop om over een ijsje heen te gieten. Ik weet niet hoe lang dat er al is, maar een paar jaar geleden stond het hier plots in ons huis. Gebracht door de cuberdonkaboutertjes, neem ik aan 😉Ik ben geen enthousiast ijsjeseter, maar de siroop mag er wel zijn, vind ik.
Dat de cuberdon nu ook bestaat in andere kleuren en smaken vind ik dan weer maar niks. Een neuzeke kan wat mij betreft maar één kleur en één smaak hebben.
Ik moet trouwens toegeven dat het boek van Trouet me in eerste instantie opviel vanwege de titel. Sterker nog vind ik dan nog wel Cuberdon van Ellen Verstrepen. Ondanks het onderwerp is dat een cover die je niet níet kan vastpakken als je die in de winkel ziet liggen.
(En nu alweer met een bang hart op 'Plaats reactie' drukken. Het heeft me zonet alweer heel lang wachten gekost voor ik op het forum kon.)