Vraag A:
Mina is een beetje de 'wilde' van het trio. Je weet nooit helemaal wat ze gaat doen, maar je voelt het wel. Zodra zij er is, gebeurt er iets.
Ze lijkt soms degene die het rustig kabbelende water expres een tikje opschudt, niet per se om ruzie te maken maar omdat ze gewoon minder zin heeft in het doen alsof. Terwijl de anderen zich wel aanpassen of dingen laten zoals ze zijn, denkt Mina meer van maar waarom eigenlijk?
Ze is de persoon die iedereen een beetje wakker houdt en eerlijk zonder haar zou het ook wel een stuik gezelliger zijn maar ook een stuk saaier.
Vraag B:
Ann voelt als een betrouwbaar iemand aan, degene die alles draaiende houdt, ook al het tegenzit. Ze is stiekem wel iemand die ik in het echte leven naast mij zou willen hebben.
Julie weet precies soms niet wat ze eigenlijk wil, ze is een beetje de persoon die zoekende is en twijfelachtig is.
En Mina is wat roekeloos maar verfrissend.
Mij spreekt vooral Ann mij aan.
Ze voelt voor mij het meest echt aan. Geen grote drama of wilde sprongen maar iemand die blijft doorgaan ook als het lastig wordt. Ze is een beetje de ruggengraat van het geheel en degene die dingen draagt zonder daar altijd een punt van te maken. Ze is misschien niet de meest opvallende, maar wel degene waarvan je denkt zo iemand heb ik in mijn leven nodig.
Ze kiest niet altijd voor de gemakkelijkste of spannendste weg maar dat maakt haar juist zo sterk. Het is een rustige kracht!