Jeetje Katja, wat een verhaal! Pijnlijke aangelegenheid en het kan inderdaad ook nog echt gevaarlijk zijn. Gelukkig had je afleiding in boeken, er zaten volgens mij best een paar fijne tussen.
Hier wel een aanhanger van jouw mening over Het ultieme geheim, ik vond het wel weer lekker lezen, maar heb me mij vlagen kapot geërgerd aan al die cliffhangers. En dan een paar bladzijden verder gezellig vertellen wat er gebeurd was, we misten steeds de actie voor mijn gevoel. En ik ben ook klaar met die enorm Amerikaanse overdrijvingen , Landon (meestal achternaam) is hyperintelligent, supergespierd, enorm knap. Zijn vriendin die steevast bij de voornaam wordt genoemd is bloedmooi, superslim, baanbrekend in haar vakgebied, etc. De podcast boekenfm heeft dit boek ook met de grond gelijk gemaakt, ik vond het een hilarische aflevering. Wel vol spoilers, dus alleen luisteren als het het einde al kent of wilt weten.