Heb wat opmerkingen over de nieuwe website en app.
Als iemand mij vraagt of ik nog een goed boeken kan aanraden, dan sorteerde ik voorheen mijn gelezen boeken op waardering en dan had ik mijn antwoord klaar. Dit werkt nu niet meer. Niet op de website en niet op de app, ik krijg daar bij beide dezelfde volgorde die het gemiddelde aangeeft van alle lezers, niet mijn eigen waardering. Op de de website worden wel mijn eigen gegeven aantal sterren weergegeven (maar de volgorde is dus niet daarop gebaseerd), maar in de app staat het gemiddelde van alle lezers.
Ik zou graag weer kunnen sorteren op mijn eigen waardering.
Verder staan er ook 4 boeken in mijn gelezen lijst die ik nooit op Hebban had toegevoegd, allen zogenaamd gelezen op 27 maart 2026. Twee had ik jaren geleden gelezen en heb ik laten staan, die anderen heb ik eruit gehaald.
En een van de boeken in mijn gelezen boekenplank heet Het Penthouse van ene Lotte Boot, daar had ik nog nooit van gehoord. Als je dan op het boekt klikt en bij recensies kijkt, blijkt het een ander boek te betreffen die ik wel gelezen heb: Culumus van Neal Shusterman. Misschien twee identieke ISBN-nummers?