Belangrijk is altijd of je in de app iets wil doen of op de website op je computer dus misschien in het vervolg even melden.
Maar in het algemeen is het op websites en apps altijd de keus van de bezoeker hoe hij of zij een pagina wil sorteren.. Dus als jij boeken van jezelf ergens online in een bepaalde volgorde wil hebben, dan zien andere bezoekers toch de standaard optie eerst, ook zij kunnen dan (soms) een zelfde sortering toepassen.
Er is dus niet zoiets als iets dat Goed of Verkeerd is.
Wat ik persoonlijk heel vervelend vind van de nieuwe lay-out op de website en in de app, dat je bij jezelf maar ook bij andere gebruikers, altijd alleen maar een gewogen gemiddelde waardering kan zien. Dus als iemand een goede review schrijft, wil ik soms weten wat hij of zij van andere boeken vindt, zo heb ik in het verleden veel goede tips voor nieuwe boeken gevonden. Nu zie je wel wat iemand gelezen heeft (met een gewogen waardering) maar dus niet of zij of hij het een goed of slecht boek vond.
Zo zie ik nog steeds bij mijn eigen gelezen boeken gesorteerd op waardering een in mijn ogen vreselijk boek (Al het blauw van de hemel, ik vond het erg onwaarschijnlijk, onlogisch, weinig karakter ontwikkeling, veel herhalingen en tegeltjes wijsheden) redelijk bovenaan staan.