
De LUEKste thuis! De LUEKste thuis! De LUEKste thuis! De LUEKste thuis!

Nu nog niet, maar wel binnenkort komt er weer een LUEKe covercompetitie aan, want dan hebben weer een half jaar uit eigen kast gelezen. Maar omdat de ware schoonheid vanbinnen zit - dat is toch zeker bij veel boeken het geval - wilde ik graag weten wat inhoudelijk jullie mooiste LUEKste boek is van 26 in ’26.
Ik las er nog niet veel dit jaar, daar zitten LLP en ELP voor veel tussen, maar eentje springt er sowieso al voor me uit:


Maar bij het lezen van het LUAKe nieuwe topicartikel van @Jolande wreef ik even zoals Wickie de Viking langs mijn neus, en ja, daar waren de sterretjes al, ik had een idee!
Wat als we nu eens een etalage maken van onze beste LUEKste boeken van de afgelopen jaren!?
Bekijk welke boeken je de meeste sterretjes gaf, pik er eentje uit per jaar en neem een foto, maak een collage, haal ze uit de Hebbansite, noem ze gewoon bij hun naam of zet ze op een andere manier in de schijnwerpers. Ik ben al aan het LUEKen sinds 2022, toen nog stilletjes achter de schermen, en heb dus al vijf boeken die ik met trots kan presenteren. Doe je nog niet zo lang mee, dan mag je ook wat meer LUEKe boeken uit één jaar nemen, maar ook met een maximum van vijf.
Zo kunnen we elkaar tippen met goeie boeken, want wie weet staan ze ook bij jou nog ongelezen in de kast!


Bekijk de brokjes boekenkast en ga of keer zeker terug naar het topic van @Jolande om een antwoord te formuleren op haar LUAKe vraag!



Voor de rest is dit gewoon weer een babbelblad! Je kunt er alles op kwijt over 26 in ’26! Praat dus lekker verder, nu hier op het forum! We zouden het erg fijn vinden als jullie blijven meedoen en telkens mee verhuizen naar het volgende plekje.


