MarijeMiggiels Volgens mij is die koers al veel langer bezig. Maar ja, toen ik dat in het begin benoemde, werd ik daarop aangesproken. En dus heb ik in mijn hart al een hele tijd geleden afscheid genomen van het oude Hebban 😉
Ja, boekenplanken verhuizen is een lastig dingetje. Zeker als je de bestanden niet kan exporteren, zoals op Hebban. Gelukkig zit ik al een tijdje op Goodreads ook en heb ik op die manier in een vingerknip mijn lijsten in The StoryGraph kunnen importeren. Op Goodreads blijf ik - net zoals hier op het Hebban forum - vooral omwille van de community. Maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat The StoryGraph mij visueel (veel rustgevender) en inhoudelijk (interessante grafieken + al de nodige info meteen bij de hand + ontbrekende zaken kunnen metéén handmatig worden aangepast) meer bevalt.
Je hoeft hier op Hebban geen afscheid te nemen van de lezers. Het is geen "of … of …".
Ga gewoon voor de "en … en …" & combineer het beste van al die werelden zodat je iets hebt wat voor jou werkt 😉