Ik heb even teruggezocht wat ik schreef over mijn verwachtingen: "Ik hoop meegesleept te worden in het verleden van tante Colette en een beetje ondergedompeld worden in de Bourgonge!
Mijn verwachting/hoop om meegesleept te worden is deels uitgekomen, in sommige stukken van het boek werd ik zeker meegesleept, andere stukken spraken me weer wat minder aan of waren wat teveel, hier hebben we het al over gehad š Ik verwachtte ondergedompeld te worden in de Bourgogne (Wat zat er dan eigenlijk in mijn hoofd? Pinot Noir, Boeuf Bourguignon, De Morvan, zoiets), maar dat was misschien een iets te geromantiseerd verlangen š·
In tien woorden; Mooie familiegeschiedenis, met verledens vol geheimen in wat overvolle verhaallijnen