Donthaf Hieronder alle links in verband met de Ezzuliaanse leesuitdaging op het Hebban Forum. Regels voor de challenge: leesuitdagingen van Ezzulia Challenge: Uitdagers Ezzulia-leesuitdaging vanaf 2021 Challenge: Leesuitdagingen van Ezzulia 2025: de lijst met links en resultaten Challenge: leesuitdagingen van Ezzulia 2026: de lijst met links en resultaten De dood van Ezzulia Challenge: Leesuitdagingen van Ezzulia 2024: de lijst met links en resultaten Ezzulia, waar lezers elkaar ontmoeten: een herinnering Alle deelnemers van de Ezzuliaanse leesuitdaging op Hebban
Donthaf Donthaf Er is een link toevoegd naar een lijst met de profielen op Hebban van alle deelnemers van de Ezzuliaanse leesuitdagingen toen dat op Hebban zelf was.
Sterrezee En waar vinden we de agenda met wie welke maand gaat leiden? Handig om de link van deze pagina op elk blad te zetten,nog handiger om een pagina met de tab inhoudsopgave te hebben. Ben jij nog steeds de coördinator?
Donthaf Sterrezee Hierzo: https://forum.hebban.nl/d/192-challenge-uitdagers-ezzulia-leesuitdaging-vanaf-2021
Donthaf Sterrezee Ben jij nog steeds de coördinator? Ik heb daar eigenlijk geen flauw idee van. Ik hou nog altijd allerlei gegevens bij, maar om me daarom coördinator te noemen, vind ik te veel eer. Vroeger hield Tau ook veel bij, maar ik weet niet of hij dat nog doet. Ik vermoed van wel.