Terwijl de temperatuur langzaam weer stijgt en de drukke maand nog steeds in volle gang is....Verjaardagen (4x!) , Dierenarts , Uit eten, Werklui die steeds bij mijn huis moeten zijn en verschillende mensen die mijn aandacht vragen op bijna wekelijkse tempo , Kom ik weinig aan mijn rust toe....Mijn Staande ventilator (1 dag gebruikt) was al gelijk weer stuk, de standaard was niet sterk genoeg en onherstelbaar, Dus momentjes om te lezen kan als lastig beschouwd worden....toch ben ik al aan het tweede gedeelte van boek 4 gekomen ( Rise of Endymion , Dan Simmons) en heb ik een hoofdstukje moeten overslaan vanwege een scene die niet opschoot en alleen maar uitgekauwd werd...Maar nu lijkt er weer vaart in te komen.
Ja, dus inderdaad nog bezig in hetzelfde boek als bij de vorige blog , zoals voorspeld, maar ik heb goede hoop dat het deze maand wel uitkomt. Optimistisch misschien ๐
Ik heb een correctie te maken bij de vorige blog waarbij ik vermeldde dat ik op 26 uit 40 boeken voor mijn HRC zat , maar het zijn er 27 ( Zo is gebleken !). Dus het hoeft niet lang meer te duren voor ik op de 40 eindig en kan besluiten de HRC al dan niet te verhogen of gewoon lekker ruim passeren zonder verdere druk.
De plannen voor deze of de komende maanden zijn nog steeds niet gemaakt en blijf ik slechts in gedachte mijn Agatha Christie opnoemen die ik inmiddels al enkele maanden vooruit aan het schuiven ben en de wens om Allerzielen serie of Glazen troon serie te vervolgen , maar of dat meteen na dit boek gaat zijn weet ik nog niet. Is ook deels afhankelijk van de Augustus Ezzulia Challenge , en of het gaat lukken deze challenge op dit Forum voort te zetten.
Volgens mijn Ereader heb ik nog 16 uur te lezen voordat mijn ebook uit is , maar zie hem steeds springen tussen 24 en 16 uur dus weet ik even niet hoe ik nou er achter kom waar ik zit in het boek,...bijvoorbeeld hoeveel gedeelten dit boek bevat of hoeveel bladzijden te gaan zijn...tja volgens het apparaat zit ik bij blz 7200 van de 9600 maar ik rommel nogal eens met lettergroottes en regel spacing. , bovendien is dit ebook een quatrologie ineen , alle 4 boeken van Hyoerion Cantos in 1 bestand. Dus hoever ik ben ? geen idee ๐คจ
Op welk tempo ik de blogs ga uitbrengen weet ik nog niet, mijn originele plan was elke Woensdag , maar na de woensdag zit ik nu op Vrijdag dus dat gaat al niet meer op ๐
Tot de volgende Boekenbabbel !