Ik lees nog "even" verder in Het puttertje, en ik verwacht 'm deze week ook nog niet uit te lezen, maar ik geniet ervan, veel meer dan van De verborgen geschiedenis.
Ik lees ook verder in De vergeten vrouwen van Kristin Hannah, mooi boek en wat een ellende. Ik hoop dat het nog een beetje goed komt met Frankie, een verpleegkundige die zich in de Vietnamoorlog heeft ingezet om levens te redden om zich er vervolgens voor moeten schamen volgens familie en de rest van de VS…
Inmiddels ook aangekomen bij deel 3 van De Hongerspelen, heel benieuwd hoe het nu verder gaat.