Het was weer een hele tijd geleden dat ik een kroeg heb bezocht en de opening van een nieuwe café maakte mij dan ook weer nieuwsgierig. Aangezien het bijna een maand was sinds mijn laatste bezoek heb ik ook wel wat gelezen. 13 boeken zijn door mijn handen gegaan. 7 thrillers, 5 fantasy en 1 manga.
Jacht van Toni Coppers, Sektion 7 van Nis Jakob, De ijsengel van Frida Skyback, Droog land van Jorn Lier Horst, In de schaduw van de Etna van Cristina Cassar Scala, Ik zal de wereld breken van Lex Noteboom en Gestolen van Angela Marsons. Lex noteboom ga ikmijn sterren nog even voor mij houden . De rest heeft van mij allemaal 4 sterren gekregen behalve In de schaduw van de Etna die onderweg een ster verloren is.
In het fantasygedeelte wil ik nog even Droomfluisteraar van Daniel Dram vermelden alsook Rivers of Londen van Ben Aaronovitch. Het eerste is een geslaagde mix van zowat alles wat klassieke fantasy heeft elven, goden, halfgoden, demonen een vleugje C'thulu erbij. De tweede is een eerder een detective met bovennatuurlijke wezens.
Daar juist ben ik begonnen in Geloof ze niet van Sofie Delporte. En binnen een week heb ik een maandje vakantie dus genoeg tijd om te lezen.