Afgelopen september was Utrecht even een gezellige ontmoetingsplaats voor hebbanisten. Tijdens boekfest kleurde een hoek van Tivoli in de ons welbekende roze kleur.
Deze week ontving ik een mail van ILFU over de editie van 2026.
Ik vroeg mij af of Hebban daar weer aanwezig zal zijn, want ik heb er op de site nog niets over gezien.