Hoi Lise, leuk dat je het Hebban-forum gevonden hebt! Ik zie dat je voor je vraag zowel een topic als een blog hebt aangemaakt; dan krijg ik vast twee keer zoveel reacties, dacht jij vast ;-) Ik wil je even laten weten dat ik (als moderator van dit forum) de blog heb weggehaald, dit topic wordt sowieso gezien.
Ik hoop dat je het forum de komende tijd gaat verkennen, er lopen zoveel toffe leesinitiatieven waar je wellicht wil mee praten.
Groetjes en fijn weekend, Greet