Een nieuwe maand, dus weer nieuwe uitdagingen. Normaal gesproken doe ik mee met de Ezzulia-uitdaging, maar die laat ik gaan deze maand. Ik heb een nieuwe ClubLees boek: De romantische tragedies van een drama-king, doe mee aan de boekenwurm-challenge waarvoor we een boek lezen met een dier op de cover (makkie!) en de challenge van Gea en Ronny kan ik invullen met het ClubLees boek. O ja, voor de leesclub van The Reading Ladies ga ik Het laatste slachtoffer van Alexander Colin lezen, maar dat is voor later deze maand.
Ik lees nog steeds in Het puttertje (prachtig, maar DIK!!), ben begonnen in Bezeten stad van Stephen King (ook DIK!!) en vandaag lees ik Spotgaai uit. Wat een geweldige serie is dat, De hongerspelen. Ik heb ze afgelopen weken achter mekaar verorberd en ga deze week beginnen in de prequel, gezellig samen met Ursula.