
Vorige maand bleven we met het café zitten waar we zaten, het april LEWA café hielden we nog een maandje aan. En niet zonder reden, we waren het meicafé gewoon echt vergeten. Niet zo handig. Maar de belofte van een juni café kunnen we waarmaken, ook al is het op het nippertje.
Het is juni. Mei was warm, met veel zonnige dagen. Er is vast ook regen geweest, maar terugkijkend onthoud je de mooie dagen.
En met mooie dagen kan je buiten zitten lezen met een boek. Voor juni hopen we ook op mooi weer. We hebben de lounge-set naar buiten geschoven, met voldoende parasols voor als de zon te fel schijnt. En mocht er toch een bui vallen, dan gaan we naar binnen, of gaan onder de overkapping zitten.
Boeken zijn er genoeg en er komt weer veel moois aan.
Laat weten waar je naar uitkijkt, wat he nu leest, of wat je net gelezen hebt. Wij zijn altijd benieuwd naar mooie feelgoodverhalen!
Klik hier om naar ons Fabulous Feelgood overzicht te gaan, met alle links naar onze artikelen