Eindelijk las ik Het Puttertje.
Nou ja, ik las het nog niet helemaal uit. Op 100 bladzijden van het einde ben ik gestrand.
Het was zo'n goed verhaal, in het begin. Er gebeurt zo veel. Maar: het wordt steeds ongeloofwaardiger, vooral wat er zich afspeelt in Amsterdam. Pfww.
Kan iemand mij gewoon vertellen of Theo Boris nog gaat terugzien? En wat gebeurt er uiteindelijk met het schilderij?
Dat bespaart me 100 bladzijden.
Het is toch altijd wat met kleppers.
Bovendien vond ik het hoofdpersonage alsmaar minder sympathiek.
Wat vonden jullie ervan?