
Er lopen een aantal verhaallijnen door het boek heen. Allereerst natuurlijk die van het slachtoffer Nomi Pedersen, waarnaar Fredrika en Henry onderzoek doen. Maar ook het verhaal rond Tobias Falk, de verdwijning van Fredrika's moeder. En zo zijn er nog wat verschillende lijntjes te volgen.
(Bij deze vraag gaat het nog niet om spanning, daarover praten we bij vraag 3!)
2a: Welke verhaallijn vond jij het meest boeiend om te volgen, en waarom?
2b: Welke verhaallijn vond je het minst interessant, en waarom?
Voor je antwoord scrol je naar beneden en schrijf je je antwoord in het lege tekstvak met 'Schrijf een reactie…'. Als je reageert op het antwoord van een medelezer, gebruik dan de 'reageren' knop.