Mijn verwachtingen waren: een enorm spannend boek met onverwachte wendingen, spanning en een goed tempo. Dat was het zeker!
Ik was benieuwd of je voor dit deel nu echt de kennis van deel 6 nodig hebt of dat het meevalt. Ik denk dat dat wel meevalt, ik vond er weinig terugblikken in zitten en had er daar wel meer van verwacht, en dan ook nog nieuwe dingen van vroeger die we nog niet wisten. Het was voor mij alweer een tijd geleden dat ik deel 6 las. Was helemaal prima te doen.
En ik was benieuwd of Hunter nog wat relationele ontwikkelingen zou doormaken met Tracy. Dat viel me dan weer tegen. Al heeft hij wel veel met haar meegemaakt natuurlijk. Maar de soms toch wel aanwezige romanticus in mij had op meer romantische ontwikkelingen gehoopt ;-)
Qua boeken om aan te raden, naast de tips die al gegeven zijn, vind ik Helen Fields een aanrader. Ook de boeken van Charlotte Link vond ik erg leuk. En ik heb een tijdje geleden twee boeken van Anders de la Motte gelezen, vond ik ook goed.