Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Jarenlang heb ik een blog gehad op Hebban genaamd 'Over boeken en meer'. Bij de overgang naar het Hebban Forum ben ik ermee gestopt. Geen tijd, geen inspiratie, alles is al eens gezegd en geschreven, ik weet gewoon niet wat de reden is geweest. Ik was er waarschijnlijk helemaal klaar mee en heb er zelfs niet voor gezorgd dat de oude blogs bewaard zijn gebleven. En nu gaat het kriebelen, wil ik misschien toch weer starten met een blog, maar nu hier op het Forum. In eerste instantie gewoon voor mijzelf. Om ergens op te schrijven wat ik van boeken, lezen en andere boekendingen vind. Niet met een regelmaat maar wanneer ik er zin in heb.
Wie weet kom ik nog eens zo ver dat ik dagelijks iets over boeken schrijf. Mijn grootste droom blijft om voor een langere tijd één boek per dag te lezen en daar de volgende dag over te schrijven, net zoals Nina Sankovitch in Een boek per dag. Ooit deed ik dat voor een week lang. Wat een heerlijke week was dat. Niet meer terug te lezen want dat stond in mijn blog op Hebban. Zover is het echter nog lang niet. Eerst maar eens klein beginnen. Voor mijzelf, wanneer ik zin heb, in kleine stapjes. Natuurlijk is iedereen welkom om mee te lezen, als je dat wil en het hoeft natuurlijk ook niet altijd.
Zo het begin is er…….