Dat hele voetbal kan me gestolen worden alhoewel ik het sfeertje in ons land bij winst wel mooi vind. Vroeger was ik in de kroeg te vinden bij wk en ek, maar dat is heel lang geleden. Ik kruip lekker weg in mijn boeken. Ik lees eerst Dageraad boven de boete uit om daarmee de hongerspelen challenge af te maken. Ik begon in mei met de trilogie en heb ontzettend van de rit genoten. Ondertussen kijk ik met Merel ook de films (1 en 2 gezien).
Daarnaast lees ik Amsterdam in bijna 80 boeken. Deze verscheen op mijn pad door de Ezzulia uitdaging van deze maand. Ik had geen zin om op zoek te gaan naar iets van Van de Vondel zelf, maar ik wilde wel proberen om op een andere manier bij te dragen. Ook al heb ik niet echt iets met Amsterdam, dit boek is best wel interessant.
Ik ben ook begonnen in Het zuiden van Tash Aw en ook dat bevalt goed, maar ik heb 'm even aan de kant gelegd en voorrang aan andere boeken gegeven, maar ik pak 'm snel weer op.
Met Merel ben ik begonnen in Wolf van Sasa Stanisic en dat begint echt heel goed met een lekker cynisch toontje van een jonge tiener, zin om verder te lezen.
Ook heel fijn is dat ik Skandar en de geestoorlog heb gekregen om na te luisteren, ik heb daar eerder een deel van nageluisterd en van genoten dus ik heb de andere delen gereserveerd bij de bieb om ook te lezen.
Genoeg op de stapel dus om het voetbalfestijn te kunnen vermijden 😄