Helma Koot Hoi Helma,
De boeken die jij noemt ken ik niet , dus ik kan je helaas geen advies daarin geven. Ik heb net ‘het meisje dat twee kampen overleefde’ uit en het luisterboek ook het luisterboek ‘de verloren meisjes van Ierland’ uit. Dus nu twijfel ik of ik een nieuw boek moet beginnen of wachten op het boek ‘Drie levens in één week.
Even de antwoorden op de vragen (ik heb de cover even op de computer bekeken) ik denk dat op de voorgrond de vrouwen staan die de drie vrouwen van het gevonden slachtoffer zijn, op de achtergrond de Maasvallei waar de auto met de rijbewijzen in zijn gevonden en in de gezichten, het slachtoffer. Voor mijn gevoel lijkt het dat het slachtoffer dacht de touwtjes in handen te hebben, maar dat de vrouwen dat eigenlijk hebben. Maar misschien heb ik dit alles wel te veel overdacht.
Over Michel Bussi wist ik niks, dus maar even gegoogled. Hij is een 61 jarige Fransman opgeleid als geograaf , maar schrijft thrillers die in verschillende talen zijn verschenen.
Mijn verwachtingen over dit boek , ik hoop dat het een boek is dat ik niet weg kan leggen omdat het te spannend is en omdat ik heel graag wil weten wat er gebeurt en hoe het onderzoek zich ontwikkelt. Dat het eigenlijk niet uit je hoofd gaat tor je het einde heb gelezen.