Ik las gisteren tien korte verhalen uit tien verschillende bundels. De Dag van Tien Verhalen. Ik had dat plannetje al even, maar moest een dag hebben waarop ik niets anders had, zodat ik lekker door kon gaan. Het was echt onwijs leuk en ik bljjk ontzettend leuke bundels te hebben!
Minstens een bundel heb ik van een tip van hier, Lotería.
https://www.debbievanderzande.nl/de-dag-van-tien-verhalen/
Ik ga het zeker vaker doen zo, misschien ook wel met De Dag van 10 essays of De Dag van 10 eerste hoofdstukken.
Vandaag ga ik van start in Aigou van Sarah van Vliet óf de nieuwe van Anne-Gine Goemans, een thriller die in Groningen speelt. Als ik gedisciplineerd ben, lees ik echter het ongepubliceerde manuscript dat al even voor me klaar ligt. Her is een herschreven versie na mjn eerdere feedback en het is nu een heel ander boek geworden.
En er is een stukje redactiecursus aan de beurt rond het element Conflict, en daar moet ik ook het een en ander voor lezen. Daar heb ik zin in.
En dan is aankomende donderdag onze voorbereidende meeting van Verdiepend Lezen boor Wolf van Lara Taveirne en dan start mjn Taveirne-leesreis, want ik ga meerdere boeken van haar lezen. Die aanpak beviel me bij Marente de Moor heel erg goed. Storytel heeft alles van haar.