De langste dag is al gepasseerd, het jaar is zo goed als half om. Hoog tijd dus voor een LUEKe covercompetitie!
Doe je weer mee?

Sommigen lazen al ruim meer dan 26 LUEKerds dit jaar. Anderen nog maar een handvol – ja daar ben ik zelf ook bij. Maar meer dan dat handje vol is natuurlijk niet nodig voor het uitkiezen van een mooie buitenkant!
Wie goed heeft opgelet, zal het gemerkt hebben: in tegenstelling tot de vorige jaren doen vindt deze covercompetitie niet meer per trimester plaats, maar per half jaar. Dat zou de keuzemogelijkheden voor iedereen wat groter moeten maken.

Bekijk dus alle boeken die je dit jaar al las voor 26 in ’26. Verklap hieronder nog niets maar stuur de titel van het boek dat er het mooist uitziet door (ook al leek het vanbinnen nergens op) door naar mij (ine). Dat kan met een DM op het forum of via een mail naar ine.hebban@gmail.com. Controleer even of de cover op de site van Hebban overeenkomt met het boek dat jij nomineert. Is dat niet het geval, stuur me dan ook een foto door aub. Een kort(!) promotekstje erbij mag, maar moet niet en de enige voorwaarde daarbij is je schrijft hoe het boek eruitziet, maar niet waar het over gaat.
Eén voorwaarde: jouw inzending mag nog niet eerder gewonnen hebben in een covercompetitie. Vorige winnaars staan hieronder afgebeeld.

Zonder jullie inzendingen geen covercompetitie, ik hoop dus dat jullie weer mee doen! Stuur me jouw mooiste cover ten laatste op 1 juli. Kort daarna plaats ik ze dan in een nieuw artikel en kunnen we stemmen op de mooiste LUEKe cover van het eerste half jaar 26 in ’26!

Voor de rest is dit weer een gewoon nieuw babbelblad. Je kan hier alles kwijt over 26 in ’26 (behalve natuurlijk welk boek je voor deze covercompetitie instuurt). Praat dus lekker verder over jouw LUEKe boeken van dit jaar.

Ben je op reis met een 26 in ’26-boek of reis je ver weg in zo’n boek? Voel je vrij om hieronder een plaatje te posten.
Ik lees nu...

En vermoed dat ik daarin een hele wereldreis zal maken. Ik heb al in Ethiopië verbleven en ben momenteel in Roemenië.

Afbeelding van congerdesign via Pixabay