Als Fabulous Feelgood zijn we natuurlijk dol op feelgood romans en omdat je uiteraard nooit genoeg boeken hebt, hebben we de titels die in juli verschijnen weer heerlijk doorgespit. En je begrijpt het, daar werden weer enorm hebberig van!

De maand juli wordt vast weer een schitterende leesmaand met verschillende boeken waar ik naar uit kijk. Als eerste De laatste zomer aan zee van Sarah Steele. Sowieso kijk ik altijd uit naar een nieuw boek van haar. Het lijkt mij weer een heel mooi verhaal wat zich afspeelt rond de Tweede Wereldoorlog aan de Franse Rivièra.
Ook kijk ik uit naar Het nieuwste boek van Dinah Jefferies: Het Griekse huis. Ook een schrijfster die ik graag mag lezen. Ik ben heel benieuwd naar dit verhaal dat zich afspeelt op het Griekse Corfu. Klinken als twee heerlijke verhalen!

Ik hou van boeken die origineel zijn en verrassen. En volgens mij heb ik zo’n boek ontdekt. Binnenkort komt Date in het puzzelcafé van Gareth Moore en Sara Sehdevuit uit. Een boek waarin puzzels een onderdeel zijn van het verhaal. Sudoku, logikwis, woordzoeker, alles is een onderdeel van het feelgoodverhaal. Ik ben heel benieuwd.

Ik word altijd zo hebberig als ik door de lijst van te verwachten boeken scroll! Maar ik heb me vooralsnog beperkt tot twee boeken. Als eerste Fall into temptation van Lucy Score. Het is het tweede deel in de 'Blue Moon'-serie, een heerlijke small town romance. Ik kan erg genieten van de schrijfstijl en de humor die Score in haar boeken stopt. Het is rasechte feelgood en je weet natuurlijk dat er een happy end in het verschiet ligt, maar dat maakt helemaal niet uit, want de weg ernaar toe zal zoals ik inmiddels van Score gewend ben eentje zij om van te smullen. Een ander boek waar ik naar uitkijk is De echo van een zomer van Clare Leslie Hall. Ik vond haar eerder boeken erg mooi en ik verwacht dat ik ook nu niet teleurgesteld zal worden.

In juli verschijnen er best wat boeken waar ik naar uit kijk, maar velen vallen er in andere genres. Vooral jeugd/young adult en fantasie, maar ook een aantal romans.
Zo ben ik benieuwd naar Geheimen van Rosewell Castle van Corina Bomann. Jaren geleden was Bomann mijn favoriete schrijfster, maar toen een titel tegenviel hield de liefde een beetje op. Toch hoop ik dat onze liefde weer zal oplaaien. Deze historische roman gaat over een butleracademie in Schotland. Misschien dat het hiermee lukt?
Ook ben ik benieuwd naar Dochter van de zee geschreven door Linda Wilgus. Een driejarig meisje wordt gevonden aan het strand, ze kan niet vertellen wat er is gebeurd. Jaren later keert ze terug, waar nog steeds het gerucht rondgaat dat ze de dochter van een zeegeest is.
Naar welk boek kijken jullie deze maand uit?
Klik hier om naar de overzichtspagina van onze Fabulous feelgood spot te gaan.