A. Het terugkerend personage welke mij het meest verrast heeft is Jude. Hoe verder je in het boek komt, hoe meer ze openbloeit voor de lezer en je haar meer leert kennen. Haar warme kant laat ze meer zien. Ik had vooral meer medelijden met haar, ze is zo streng voor zichzelf. Ze heeft een ontzettende muur om zich heen, welke ze in dit boek een paar stenen van af gehaald heeft. Ik ben benieuwd of dit doorzet in een eventuele deel 3.
B. Welke personage voor mij het meest toevoegde was Allison. Een hardwerkende vrouw, moeder, slachtoffer huiselijk geweld en aan alle kanten zich staande probeert te houden. Buiten dit ook nog een heel groot geheim bloot legt en dit weet achter te laten. Diep onder de indruk van deze vrouw.
C. Diegene waarvan ik juist meer van had willen lezen is Cole. Hij blijft erg op de achtergrond. Tegelijk heeft de schrijfster dit goed beschreven, omdat Emmy hem ook dwong om op de achtergrond te blijven. Hopelijk in een eventuele deel 3 is hij weer iets meer volwassen en krijgt hij een grotere rol, waarbij we hem meer leren kennen en zo ook komen te weten hoe hij in het leven staat en over dingen denkt.