8.a Zijn de verwachtingen die je had voordat je het boek ging lezen uitgekomen?
Ik had niet echt verwachtingen, behalve dat ik het leuk vond om een inkijkje te krijgen in het werk van een OvJ. Deze verwachting is uitgekomen. Ook leuk dat er herkenning was in de omgeving waar de gebeurtenissen zich afspelen. Daarnaast bieden de verschillende verhaallijnen voldoende spanning om nieuwsgierig te blijven naar de afloop.
8.b Ik heb mijn best gedaan om interessante vragen te bedenken, maar ik kan me voorstellen dat je misschien zelf een vraag hebt waarover je heel graag met je medeleesclublezers van gedachten wil wisselen. Welke brandende vraag wil jij tot slot nog aan de medelezers stellen?
Je hebt zeker je best gedaan op de vragen, veel vragen en divers. De vragen hebben aangezet om dieper na te denken over wat je hebt gelezen. Waar anders een boek eenmaal uitgelezen snel uit de herinnering is, is dat hier niet het geval. De personages zijn meer tot leven gekomen. Ik heb zelf geen brandende vraag aan de andere lezers. Vindt dat alles goed aan bod is gekomen. Maar misschien wel een vraag aan jou Helma, hoe bedenk je al deze vragen?