Helma Koot
Hoi allemaal,
Mijn naam is Dieuwke, ik ben 47 jaar en moeder van een dochter en twee zonen. Ik kom uit het mooie Brabant.
Naast lezen schrijf ik zelf graag gedichten. Inmiddels heb ik drie gedichtenbundels uitgebracht. Mijn derde bundel, Op zoek naar jezelf, is in april van dit jaar verschenen. Ik schrijf vooral vanuit emotie en haal mijn inspiratie uit alles wat mij raakt, bezighoudt of aan het denken zet.
Lezen is voor mij pure ontspanning: even ontsnappen aan de dagelijkse drukte en helemaal verdwijnen in een andere wereld. Mijn favoriete auteurs zijn M.J. Arlidge, Colleen Hoover, Chris Carter en Melissa Wiesner. Op dit moment lees ik Jouw kind is de volgende van M.J. Arlidge en Andy Maslen.
In mijn vrije tijd ben ik ook heel graag op Vlieland. Ik ben een echte natuurliefhebber en vind het heerlijk om met mijn camera op pad te gaan en al het moois om mij heen vast te leggen.
Ik ben ontzettend verrast dat ik mag deelnemen aan deze leesclub! Ik heb er heel veel zin in om samen met jullie het boek te lezen, onze gedachten en meningen te delen en elkaar beter te leren kennen. Het is voor mij de eerste keer dat ik deelneem aan de leesclub!
Ik kijk uit naar een mooie en gezellige leesclub samen!
Liefs,
Dieuwke