Susanne
Greet Braem
Het is niet zomaar een boekje om even te lezen , maar omdat ik een flow zit ( die gehinderd wordt door de warmte en daardoor minder leest ) kom ik er redelijk goed doorheen , maar soms heb ik even wat anders nodig.
Je kent het wel , je bent even uitgelezen op het boek , maar wil wel blijven lezen (omdat andere hobbies op dat moment ook niet aanlokkelijk zijn) Dus een boek ernaast....waar ik al gisteren een subtopic voor startte ...omdat ik iets passends wil lezen, zonder rekening te houden met de lopende uitdagingen, Dit werd De stem van de nevels ( Gallica 2 - Henri Loevenbruck )
Tevens dus het plan om minder op uitdagingen te letten , daar had ik het al ergens over vandaag nav een post van 1 van de hebbanisten.
De stem van de Nevels is vooralsnog even lastig inkomen , ondanks de legenda met belangrijke characters uit het boek vooraan. Ik wist pas wie de hoofdpersoon was toen er toevallig in het bos slapen bij de nevels werd benoemd. en dat was op blz 70 van het ebook....🙃
Afwachten of het weer wat verbeterd , zodat ik lekkerder lees en minder obstakels op mijn pad , zoals continue Ge-app of gevraag om langs te komen ....dat Mobiel wil ik al een poosje in de vuilnisbak gooien , maar er zitten zoveel belangrijke functies op 😔 Heel vervelend...gewoon lekker onbereikbaar blijven voor zolang als ik wens....