Juli was de maand van het tijdreizen. Ik las er meerdere boeken over. Van Kruistocht in spijkerbroek, tot de eerste Alix, tot het boek der deuren, midnight train en in handen van de tijd. Het ene boek wat beter uitgewerkt dan het andere.
Het boek der deuren wel het mooiste denk ik, 4 sterren.
Klassieker van de maand: kruistocht in spijkerbroek. Als jong meisje nooit gelezen. Ik vind andere boeken van Beckman beter. Dit was niet echt mijn ding. 3 sterren.
Ik gaf deze maand 5 sterren aan feelgood roman Battle of the bookstores. Heerlijk boek over twee rivalerende boekverkopers met ieder hun eigen stijl en soort boeken dat ze verkopen. Uiteraard worden ze verliefd, maar hoe moet dat nu de eigenaar van de panden van de winkels ze tegen elkaar opzet en maar 1 van hen de gezamenlijke winkels kan runnen? Ik heb dit boek met een grote glimlach gelezen en als extraatje zitten er veel boekgrapjes in die je alleen begrijpt als je veel leest 😀
Verder las ik veel thrillers, ik ben begonnen aan de Kim Stone reeks van Angela Marsons en een beetje verslaafd haha.
Ik kijk uit naar augustus. Ik ga op vakantie naar Noorwegen dus ik zal een paar boeken van Noorse schrijvers oppakken en ik doe mee met de leesclub voor Soortgenoten dus er zal ook veel op het forum worden geschreven.
Fijne leesmaand gewenst!