In tegenstelling tot wat jullie van mij gewend zijn, lees ik deze maar liefst 3 boeken! Allemaal voor een (andere) boekenclub, waarvan 2 fysiek en 1 online.
Voor een nieuwe boekenclub die via Instagram opgezet is, lees ik Yesteryear. Een boek waar al heel veel over gezegd is. Het hoofdpersonage is absoluut geen sympathiek type en we gaan lekker door de tijd heen, wat iets te rommelig gaat naar mijn smaak. Het is echter wel een goed boek voor een boekenclub, want hier kun je echt wel lekker over babbelen.
Voor de boekenclub die ik samen met andere vorig jaar heb opgericht lees ik Predictably Irrational van Dan Ariely. Niet per se mijn boek, ik vind dat er een hoop open deuren ingetrapt worden en ben meer nieuwsgierig naar de psychologie erachter dan naar de experimenten zelf die gedaan worden.
Voor een (gelegenheids) online leesclub, of readalong, ga ik beginnen met In het ondiepe van Emma Anna. Een van mijn nieuwe favoriete auteurs! We hebben een WhatsApp groepje waar Juliette (Emma Anna) zelf ook in zit. Heel leuk. De planning is dat het boek dinsdag 18 augustus uit is, dus helaas voor mij, zal ik dit boek heel rustig moeten gaan lezen en is het meer een bij-boek.