Hoi Allemaal,
Ik ben Mieke, 64 wonend in de nabijheid van Arcen, maar veel onderweg met de Camper door Europa. Ik lees veel en zeer divers. Mijn voorkeur gaat uit naar Spanning en Historische Romans, wat niet betekend dat de andere genres niet vertegenwoordigd zijn in mijn lijsten. Feel-Good, YA, SF/Fantasy het staat er allemaal in. De 100+ van Kelvin haal ik niet maar de 65 tik ik toch wel aan.
Leuk dat ik weer met een leesclub mee mag en kan doen omdat ik al die verschillende meningen geweldig vind, het perspectief van de mede-leesclub-leden maak een boek rijker.
De vernieuwde Forum-vorm vind ik nog steeds lastig, ik had echt mazzel dat ik deze leesclub tegenkwam , inschreef en bijna daags erna hoorde mee mocht gaan doen, ach wie weet ga ik het nog leren.
Op dit moment lees ik "De Kreeftenvrouwen" van Beatrix Gerstberger, daar moest ik best even inkomen maar nu loopt het en wordt het een intressant boek. Daarnaast ben ik in afwachting van deel 3 van de Mergellandmoorden van Michael Berg en las ik dat Charlotte de Winter ook een nieuw boek heeft geschreven, weer veel leuks dus. Gelukkig hebben we gekozen voor veel meer vrije tijd door met vervroegd pensioen te gaan en dat bevalt geweldig 😊.
Hopelijk kunnen we snel gaan lezen, ik verheug me erop.
Groet Mieke