Hallo medeleesclubgenoten,
Wat leuk dat jullie je hebben ingeschreven voor deze leesclub en ik het geluk heb dat ik deze leesclub mag coördineren. Ik kijk er naar uit om samen het boek te lezen en te bespreken.
Ik zal mij even kort voorstellen: Ik ben Harriet en vrijwel van het begin van Hebban ben ik actief op de site. Het begon met meedoen met een leesclub en werd langzaam maar zeker steeds meer. Nu coördineer ik zelf leesclubs, ben recensent voor Hebban en ben lid van de club Alles is Literatuur! hier op het forum. Ik lees vooral literaire fictie maar maak regelmatig uitstapjes naar andere genres en heb een zwak voor alle boeken die gaan over boeken, boekhandels en boeken lezen. De tijd die overblijft, werk ik buiten de deur ook tussen de boeken.
Voor iedereen die meedoet, stel je hier in het leescafé even voor. Het is ook leuk om te weten welke boeken je graag leest en welk boek je nu nog aan het lezen bent. Doe je wel vaker mee met leesclubs hier op Hebban of ergens anders?
Even praktisch: Het is voor nu even wachten tot iedereen zich hier in het café heeft aangemeld en de boeken op de deurmat zijn gevallen. Er zullen hier in het leesclubcafé een paar opwarmvragen gesteld worden (verwachtingen, omslag, etc.). Deze vragen zie je vanzelf langskomen. De discussievragen komen per vraag in een apart topic. Van elke vraag vind je het linkje zowel hier in het café als op de startpagina. Wil je op de hoogte blijven van alles wat er gebeurt in het de leesclub, kom dan regelmatig even hier in het café buurten want je kunt niet geheel uitgaan van de notificaties. Het helpt wel al een hoop wanneer je hier in het leesclubcafé en op de startpagina op 'volgen' klikt.
Mocht je vragen hebben over de leesclub of over het forum, stel ze gerust. Er is altijd wel iemand die je weer verder op weg kan helpen
Veel plezier met de leesclub.