3 boeken in de planning naar een minibieb te brengen zijnde : In volmaakte stilte ( Elizabeth George ), een Winterse avontuur (Karen Swan ) en de Mistborn trilogy ( Brandon Sanderson), die laatste alhoewel zo overhyped en populair gemaakt was een gefaald project voor mij...geen enkele Sanderson kon me genoeg boeien (behalve de laatste delen van Het Rad des Tijds ) dus vandaar dat deze ook naar een kastje gaat.
Ondertussen een boek aangeschaft met korting : Powerless ( Lauren Roberts ), vanwege de korting kon ik m niet laten liggen....het heeft volgens de reviews veel weg van een soort Hungergames in Romantasy-style... dus ben benieuwd
Verder ben ik aan de laatste 4 uur van mijn huidige boek toe en het nadert zijn slot, De inmiddels bekende Rise Of Endymion (al meerdere keren benoemd ) en ik doe mijn best om het vandaag nog uit te krijgen , maar het gaat in Phases , een Hoofstukje , even pauze , volgend hoofdstukje, even pauze etc... Ander loopt mijn Hoofd over van de inspanning (ik ben bekend met snelle overprikkeldheid) Maar ik zal blij zijn als ik deze Serie voltooid heb , het was dan ook een reread waarbij ik me het verhaal niet meer herinnerde maar wel alle namen , planeten en overige termen.
In de planning ? daar ik een poos lang blogs maakte met de planning van de komende maand en ik daar een beetje van teruggekomen ben , het loopt toch altijd anders dan je bedoelt hebt en ik was het zat boeken te beloven te lezen en dan niet te doen..😁 Dus Tja, ik kijk het nog even aan , ik heb nog een halve maand (wel een drukke maand) maar ruimte voor een wat groter uitgevallen boek, dus de Agatha Christie kan nog even wachten.
Wat het dan wel wordt ? Ik zal het nog een keer Noemen ...ik hoop De Allerzielen serie of Glazen Troon serie nog te vervolgen , maar de Zeven Zusters (Parel) en deel 4 van de Reiziger en deel 3 van De aardkinderen staan ook in de planning....dus ik zal op goed geluk aan van deze beginnen. Dat zijn 5 series dus nog eentje er bij en dan kan ik een dobbelsteen gooien 😎
Morgen een Etentje en zaterdag een verjaardag in verweggistan , dat zijn mijn komende bezigheden , Ik slaap slecht met het warmere weer , slechts tussen de 1 a 3 uur per nacht en slaap het vaak in de vroege ochtend uren bij op de bank ...🥱
Het is in mijn huis standaard een paar graden warmer dan buiten ...goed geïsoleerd tegen de koude , maar ja het wordt juist warmer in deze tijden dus we zien wel waar het schip strandt. Ik zal een plekje vrijmaken in de koelkast...