Hier zijn we dan op het nieuwe forum van Hebban! Het is nog wat wennen, uitzoeken en proberen hier, maar het belangrijkste is natuurlijk dat we ook tijd maken om dapper door te lezen in onze voorraad - nog voor even - ongelezen boeken uit eigen kast!

Hoe vinden jullie het hier? Jullie draai al een beetje gevonden? Maar vooral: hoe gaat het met 25 in ’25?

Ik word toch al een klein beetje zenuwachtig met 13 boeken op de teller halverwege juli. Het liefst had ik nu al een mooi voorsprongetje opgebouwd, maar veel te veel niet-LUEKe boeken blijven mijn pad kruisen. Nu niet slabakken, is de boodschap aan mezelf.

Heb jij ook een 25 in ’25-boodschap voor jezelf?

Dit is nu het nieuwe babbelblad waar jullie het kunnen hebben over alles wat te maken heeft met 25 in '25! Praat dus lekker verder, nu hier op het forum! We zouden het erg fijn vinden als jullie blijven meedoen en telkens mee verhuizen naar het volgende plekje.

Momenteel kun je nog op de website terecht voor Ons LUEKste archief maar hier op het forum vind je ook LUEK: De links naar de lijsten waar de deelnemers hun vorderingen bijhouden

Afbeelding van ooceey via Pixabay
ER IS EEN NIEUW BABBELBLAD GEOPEND (EN EEN NIEUWE COVERCOMPETITIE). KOMEN JULLIE MEE?