Ronny Wouter (Crew) Mijn nachtkastje is verboden voor boeken, maar ik lees dadelijk nog een hoofdstukje in De tweede dochter van Jemimah Wei.
Enola Wouter (Crew) Op dit moment een omnibus van Virginia Andrews, de Casteel serie. Ik moet van mezelf mijn kast leeg lezen en nu is deze aan de beurt! Moet eerlijk zeggen dat de boeken van Andres best leuk zijn, ondanks dat ze af en toe verguisd worden.
IngridBs GuyD ik las vorige week De bergkoning van Anders de la Motte. Ik vond het wel interessant dat de verdenking steeds bij iemand anders terecht kwam. Spannend wel.
Gea Kuipers Ik lees Ten oosten van Eden van John Steinbeck https://www.hebban.nl/boek/oosten-van-eden-john-steinbeck
Anouk (Crew) Ik wás Ontevreden van Beatriz Serrano aan het lezen, maar nu even boekloos (soort van, er ligt altijd een half gelezen Agatha Christie ergens). Het voelt raar om boekloos te zijn, alsof je een arm mist. Ik ga er gauw eentje uitzoeken.
Anouk (Crew) GuyD Het is eigenlijk vloeken in de kerk, he? Ik heb er maar gauw eentje bij gepakt. Ik lees nu Hoe ik mijn eigen moord oploste van Kristin Perrin.
Wendy Oh ik ben er nu ook 😀even testen, ik ben het boek Tosca van Maud Vanhauwaert aan het lezen voor onze fysieke leesclub.