Anouk (Crew) Ik wás Ontevreden van Beatriz Serrano aan het lezen, maar nu even boekloos (soort van, er ligt altijd een half gelezen Agatha Christie ergens). Het voelt raar om boekloos te zijn, alsof je een arm mist. Ik ga er gauw eentje uitzoeken.
Anouk (Crew) GuyD Het is eigenlijk vloeken in de kerk, he? Ik heb er maar gauw eentje bij gepakt. Ik lees nu Hoe ik mijn eigen moord oploste van Kristin Perrin.
Ronny Wouter (Crew) Mijn nachtkastje is verboden voor boeken, maar ik lees dadelijk nog een hoofdstukje in De tweede dochter van Jemimah Wei.
Wendy Oh ik ben er nu ook 😀even testen, ik ben het boek Tosca van Maud Vanhauwaert aan het lezen voor onze fysieke leesclub.
Alix Anouk (Crew) Net uitgelezen, aardig verhaal vond ik het. Ik zou heel graag op een landgoed op het Engelse platteland wonen realiseer me ik. Maar dat hebben vast meerdere mensen.
Greet Braem Ik was even druk met een paar kleppers, maar vanmiddag of ten laatste morgen denk ik aan een nieuw boek te beginnen. Het wordt ofwel het nieuwe BvdM ofwel 'Honderd dagen van Emelie Schepp (het is volgens mij eeuwen geleden dat ik een recensieboek pas na twee weken oppak, foei).
Karin A Greet Braem Honderd dagen van Emelie Schepp ben ik op het moment aan het lezen. Ik ben pas op blz. 88 dus kan er nog niet heel veel over zeggen.