Miranda Vogel Die boeken zijn inmiddels niet meer verkrijgbaar. Ik heb er nu nog spijt van dat ik ze niet heb gekocht toen ik de gelegenheid had. 🙈 Maar misschien komt er een nieuwe uitgave. Ik houd erg van historische romans, dus ben toch al wel benieuwd naar jouw voorzichtige plannen. Voskuil laat ik aan me voorbijgaan. Ik heb zijn eerste boek gelezen en hoewel ik het goed vind, vind ik het te veel om er zo lang in te duiken. Er zijn nog zoveel andere boeken.
De boeken zijn nog wel verkrijgbaar, maar daarvoor is het wel even zoeken. Boekwinkeltjes punt en el of bol. En je hebt gelijk hoor, het is een hele tijd. Ik lees er dan ook boeken naast en wil ook nog pauzes houden.
Mijn ‘voorzichtige plannen’ zijn divers. Ik denk aan de serie Op zoek naar de verloren tijd (Proust), maar ook aan De aardkinderen (Jean. M. Auel) en aan een serie van Wilbur Smith. De boeken der kleine zielen of andere boeken van Couperus of Sara Burgerhart (De historie van mejuffrouw) wil ik opnieuw aan beginnen. Daar is ooit wat tussengekomen en is zodoende blijven liggen. Ach ja, en ik moet nodig nog proeven aan Havank en De geschiedenis van broeder Cadfael. De plannen zijn dus groots om ernaast andere boeken te lezen. Ik zoek nog iets luchtigers in serie of een serie lichte thrillers.