
Tja, wat moeten je eerste woorden zijn wanneer je je boekenblog van de website naar het forum overhevelt? Ik weet het eigenlijk nog steeds niet, dus vertel ik maar eerst even wie ik ben:
Greet 52 jaar - Hebban’er van het eerste uur – Lezer van voornamelijk thrillers, literatuur en jeugdboeken – Recensent – Hebban Teamlid - Beheerder van het Thriller Café – Leesclubcoördinator
Met mijn neus in de boeken zag het leven in januari 2016 en er werden 212 blogs geplaatst. Als ik daar nu doorheen blader, zie ik in de beginjaren grappige titels zoals “Over aapjes die hun mama kwijt zijn en andere die niet willen zoenen”. Ik zie dat ik jarenlang leesoverzichten plaatste en buddyreads organiseerde. Ik zie challenges, boekennieuws, statistieken en verslagen van boekenuitjes voorbijkomen. En oh wat was de reeks “Tien xxx” leuk om te maken. Sommige blogs herinner ik me nog levendig, vooral omdat er zoveel reactie op kwam, bijvoorbeeld die over “Hebbaners, hebbanisten en hebbanolics” of mijn verschillende klepperblogs, die tot ware inspiratiebronnen uitgroeiden.
Geen idee hoe vaak ik op het forum zal bloggen, op de website was het de laatste jaren een pak rustiger dan in de beginperiode. Inspiratie genoeg, maar er zijn ook zoveel andere leuke (boekgerelateerde) dingen en helaas zitten er maar 24 uur in een dag. In augustus komt er sowieso iets en voor later deze zomer heb ik ook twee ideeën om uit te werken. Nu eerst maar wat volgers verzamelen, want bloggen is natuurlijk zoveel leuker wanneer je ook gelezen wordt ;-)
Als jullie wensen hebben, dingen waarover ik zou moeten schrijven, laat het hieronder dan vooral weten!
Hieronder de inhoudsopgave van 'Met mijn neus in de boeken'