Sindskort twee boeken erbij....Begraaf mijn botten in de nachtelijke grond ( Victoria E Schwab) en Powerless (Lauren Roberts) , soms kom ik aan boeken op een totaal onverwachte manier 🙂
De een vond ik in de boekhandel toen ik een boek mocht uitzoeken van een vriend die ik regelmatig help. En de andere was dmv een Bon gekort van 8.50 met 5 euro eraf naar 3.50 euro , dus kon het niet laten liggen ...:p
Verder loop ik hier net tegen de uitzonderlijke titel aan : Magiershandleiding voor defensief bakken ( van Kingfisher) en die zal ik zeer zeker binnenkort aanschaffen. Want die kan ik niet laten liggen , een boek met zo`n titel verdient een kansje !
Met lezen doe ik nu even rustig aan , ik zit in een Agatha Christie op blz 20 (ik had m al uit kunnen hebben ) De Zaak Styles ....oftewel Hercules Poirot 1 .
Kan ik niet heel veel over vertellen dus nog , behalve dat die goeie oude Hastings mee doet, en op de een of andere manier vind ik gewoon dat een hercules poirot zonder Hastings geen echte Hercules Poirot is. 😊
Vandaag misschien nog wat tijd om te lezen maar morgen en overmorgen vermoedelijk niet .
De temperatuur is weer iets gezakt , het zou 22 graden zijn , hier in huis hangt het nog met 26.5 maar goed, alles openzetten en veel uit het raam hangen maar.
Ik had nooit gedacht dat mijn blogs zo rap zouden komen , maar ze verdwijnen hier op het forum zo snel uit beeld dat ik automatisch wat vaker een blog start. Zolang ik maar wat te kletsen heb.
hebben jullie nog iets te melden over de genoemde titels ? Ik wil wel weten wie het gelezen heeft en een algemene indruk !