Nog twee verjaardagen te gaan en dan kan ik weer meer bezig met het lezen. Ik was inmiddels begonnen aan Rapsodie , Van Elizabeth Haydon (sorry , linken lukt me hier nog niet) en ben al rond de 72/540.
het drietal is net bijelkaar , Rapsodie en de twee reisgenoten en wat er verder gaat gebeuren heb ik nog geen idee van. Prima verhaal tot dusver terwijl ik hier en daar toch ook een hoop slechte reviews zie , van 1 of 2 sterren , gelukkig wel gecompenseerd door 4en en 5 sterren....dus is het vrij onduidelijk wat die verschillen onder de lezers zo uiteenlopend maakt.
De HRC van 2025 maak ik me al geen zorgen meer om dus zal ik nog wel mijn HRC grens verhogen als het erop aan komt.
Het boek komt in Juli niet uit en dat is dus jammer voor de Ezullia uitdaging van deze maand, maar ik laat me er niet door overhaasten , die tijd heb ik toch niet 🙂
Wat staat er dan op het programma voor Augustus ? Geen Agatha Christies meer , maar misschien nog wel Cadfaels en verschillende Indridasons en Hakan Nessers...maar de series waar ik al middenin zit zijn eigenlijk ook heel belangrijk om in verder te gaan...toch is het even zoeken naar het juiste moment ervoor. Dus wat het nou gaat worden laat ik even in het midden , mijn momentinspiratie voor de boeken springt toch constant heen en weer.
Elk momentje dat ik ga lezen duik ik in de tuinstoel en ga voor in de tuin zitten , zelfs als de zon NIET schijnt , zolang het maar niet regent...en oh ja, mijn Tuintje is weer helemaal onkruid vrij , dan trekt het me nog meer aan om er te zitten 😛