Om maar gelijk met de deur in huis te vallen , voor de Lees elkaars Favoerieten van 2024 in 2025 , heb ik een boek in gedachten en aangezien ik er tot nu toe nog maar twee vond die me enigszins interesseerden om te lezen (veel is niet mijn soort stijl van Boek, maar tips zijn welkom) heb ik nu Kinderen van de Tijd , in gedachten ( Childeren of Time, Tchaikovsky EN) , ik las al eerder een boek van Thea Beckman ( kInderen van Moeder Aarde) en Morgen, Morgen en Morgen ( Gabrielle Zevin ) maar de volgende , Childeren of time dus is een boek dat al vaak voorbij kwam en de auteursnaam schrok me af , deed me vooral aan klassieke muziek denken 😏en dus het woord TAAI , kwam in me op….vraag me niet hoe ik die associatie leg, want klassieke muziek is wel mooi op zijn tijd. Hopelijk krijg ik het voor elkaar dit jaar toch aan de 5 gelezen boeken te geraken!
Dit boek komt dus spoedig aan zijn beurt en heb ik echter wel eerst Rapsodie uit te lezen en daarvan heb ik al het idee het vervolg te willen lezen , ik geloof dat het een quadrology is , en het tweede boek heet Symfonie , maar de andere titels zijn me ontschoten. Echter lees ik een vervolg altijd in grote tussenstappen , ik prop er altijd eerst wat anders tussendoor.
Veel slaapproblemen , kom moeilijk in slaap , blijf dus tot behoorlijk laat op om in de vroege ochtend nog maximaal 3 uurtjes te pakken, waarbij ik tegen de middag nog altijd even ga rusten. In die tijd lees ik niet, zou wel ideaal zijn , maar de PC lonkt meer …hoe dan ook met een Valdispert slaaptabletten (advanced) hoop ik wat slaapritme terug te pakken. maar zoals altijd verwacht ik , net zoals met alle middeltjes om te slapen, dat het niet gaat werken…dat heeft elke slaapmiddel tot nu toe ook nooit gedaan…op doktersrecept of uit de winkel…het maakt dus niet uit en kom niet aanzetten over CBD Olie , want dat is duur en helpt OOK niet !
Dit is de laatste BoekenBabbel deze maand en ik hoop dat het praatje over boeken en andere zaken wel prettig is om te lezen , Zelf geniet ik er wel van dat ik even mijn verhaal kwijt kan , maar als het niet gelezen wordt dan heb ik er minder plezier aan…echter zie ik vaak onderaan de lezers en de likers .dus dat zit wel goed 😁
Ook nog heb ik zitten denken aan het leiden van een nieuwe topic of het schrijven van een ander soort blog die regelmatig terugkeert , gewoon omdat ik het leuk vind dit soort dingen actief te doen, maar een idee heb ik nog niet…Als het komt merken jullie het wel!