Het is weer een nieuwe maand en ik gooi een balletje op voor een proefBlog
Ik wil namelijk weten of jullie boeken in huis hebben gehaald de afgelopen weken (of ebooks/luisterboeken) die julllie inplannen deze maand? Dat wil zeggen , naast of met alle uitdagingen , een planning om te lezen voor Augustus . Dus nieuwe boeken (pas uitgebracht ) of juist oude Exemplaren (Boekenantiquariaat /minibieb/ boekenmarkt/kringloop ) …als we aannemen dat ideeen kunnen veranderen in de loop der dagen en plannen wijzigen , zijn er misschien wel boeken die al gauw zullen worden gelezen.
Ik ben vooral nieuwsgierig (en wie niet?) of ik hier nieuwe titels tegenkom die mijn interesse wekken en wat is er dan beter dan zo`n vraag te stellen in de blog ?
Zelf heb ik helaas de laatste twee weken niets gekocht , maar het laatste exemplaar is Powerless , Van Lauren Roberts van even daarvoor , toch lees ik die vooralsnog niet direct , want ik heb nu Rapsodie(ezzulia ugustus) als leesproject en Childeren of Time erna in de planning voor Augustus (voor de lees elkaars favorieten van 2024 in 2025)